Lenny Kravitz - American Woman

ma tegin egobuusti endale. see on siuke teraapia, et lood endale tingimused, mis viivad sinu positiivsete külgede esiletoomiseni. nüüd ma olen nii rahulolev.

How well did I do? What does my score mean?

Intelligence Interval Cognitive Designation
40 - 54 Severely challenged (Less than 1% of test takers)
55 - 69 Challenged (2.3% of test takers)
70 - 84 Below average
85 - 114 Average (68% of test takers)
115 - 129 Above average
130 - 144 Gifted (2.3% of test takers)
145 - 159 Genius (Less than 1% of test takers)
160 - 175 Extraordinary genius

Your general IQ score is: 135

ma mudugi olen teadlik, et need internetitestid sisaldavad väikest nippi, et sul ikka suurem skoor tuleks ja parem tunne peale kipuks. aga ma ignoreerin seda. ma käin ringi ja mõtlen, et ma olengi roppu moodi GIFTED.

täna saatis tõnn mulle lõpuks selle kaualubatud reisijutu. selline jutuke, mis õpetab, kuidas lennuki peale minna ja kuda asjad käivad ja kuidas mitte maha jääda või ära eksida. hea jutt oli. hea jutt. lõpus oli mudugi tõnnilik äramainimine: Aga kõige kindlam on kohe nutma hakata, see aitab alati. siis ma käisin täna kaltsukates rahast vabanemas. eritilahedad wannabe-hipi teksad sain. igast muud kraami kah.

mingi elevus kipub vist jälle ligi.

huvitav mistasemele jõuab näiteks kooliminekuajaks laps, kes teisest eluaastast peale iga päev mitu tundi joonistab? harjutamine pidavat ju mingi ema olema või midagi...

Comments