olen elus ja terve

ei ole 2ra kadunud:D

tead seda eestikeelset v2ljendit, et "t6useb". noh, mitte seksiga seoses vaid nagu positiivset hinnagut andes. n2ited. "ta on ju tydruk, tal moblade peale ei t6use." eile veab t6nn mind mingi k2ekoti poe vaateakna juurde, ma silmitsen neid monstrumeid veidi yksk6ikselt ja saan 8elda yhe mitmet2henduslikuma lause viimaste p2evade jooksul: "ei, mul kottide peale ei t6use."

kuidas kaks omavahel tuttavat eestlast yksteist pattayal yles leiavad. nad helistavad ja teevad kindlaks asukohad. nagu mujalgi maailmas asjad k2ivad. pattaya telefonik6ne naljade hulka kuulub lause "ma olen baaris. see on yhe massaazisalongi k6rval." kuna massaazisalonge on igal pool t2hendab see lause umbes sama t2pset asukohta, kui 8elda, et ma olen kusagil kagu-aasias.

kui tai inimene kysib sinult, kust sa p2rit oled, on korrektne vastus euroopast. sest h22litsus estonia ei t2henda nende jaoks midagi ja ta kysib uuesti, arvates, et sa ei saanud kysimusest aru. siiamaani olen n2inud yhte tai inimest, kes selle vastuse peale naerma hakkab, et euroopa on ju suur koht, ta oleks riiki tahtnud teada. aga see inimene oli ka bluesfactory bassimees. ma arvan, et 2kki bassimehed ongi natuke laiema silmaringiga. mitte et ta eestit oleks teadnud... trummarid, nagu minu kergeks pettumuseks selgus, pole eriti taibukad ega jutukad. v2hemalt mitte see konkreetne trummar, mis tolle konkreetse bassimehega komplektis oli. mitte et ma arvaksin, et inimesi saab jagada headeks ja halbadeks selle j2rgi, kas nad on taibukad ja jutukad.

uus soeng on ilgelt lahe. ma n2en kohe kymme aastat noorem v2lja.

yks p6hjus, miks ma eile ei kirjutand oli see kah, et ma sain peeneid vihjeid, nagu oleks mu kirjutised igavapoolsed. tegelt siin ongi igav. pole kuskile minna, pole midagi teha, aga ilgelt m6nus on. enne ma sellest aru ei saanud. lugesin eestis olles t6nni blogi ja sedasama v2idet ja m6tsin, et t6nn on natuke liiga kaua p2ikse k2es olnud vist. aga tegelt nii ongi. mitte see p2ikse k2es olemise asi. vaid see igavuse asi. taimaa ongi see koht, kus puhata saab.

Comments

  1. ma ei tea miks keegi arvas, et Su bloggid on igavad
    su keelekasutus ja väljendid on säravad ja löövad
    ükskõik kui igavat asja Sa ka ei kirjeldaks
    ega seal on Sul ju kõik uus ja huvitav
    ja pealegi pidi igav olema lollidel ja laiskadel
    aga kirjuta ikka
    kas või seda
    et ma täna ei viitsi kirjutada
    aga ma olen elus ja terve
    kalli!!!

    ReplyDelete

Post a Comment