The attention just encourages her

täna käisin linna pääl kõndimas. vaatasin poode, inimesi, ilma. tipi jätmise harjumus on sisse jäänud. mitu korda oli, et mulle karjutakse kassast järele, et võtke oma raha kah tagasi!

ükspäev käisin mikiga zavoodis. seal oleks pidanud mingi klaarika (maisaa, see nimi on liiga naljakas) kah olema, aga oopis üks karvane tüüp oli. eee... nils äkki? olid mingid vestlused, mingid tekiilad. mingi herne pood jne. üks selliseid õhtuid, et kui keegi oleks mult enne küsinud, kuidas ma arvan, et see kulgeb, siis nii ma oleksingi seda ette kujutanud. tüüpiline on vist see sõna. aga mitte negatiivses mõttes.

tegin taktitundetust täna. üks tädi tuli kasutatud mööbli poodi ja tahtis neile müüki anda kappi. mina segasin vahele et ostan ise talt selle ära. kui ta oleks selle poodi andnud, oleksid nad seda kindlalt kaks korda kõrgema hinnaga müünud. vedas mul. ega sellel poel tegelt kapilagedust oluliselt ei esinenud. erinevalt minu kodust. mul on kodus täielik kapitus.

koit esitles mulle oma joonistust, kuhu serva peale oli kirjutatud koidu käekirjaga IIIIIIIIIIH. koit ise seletas selle juurde, et ta kirjutas seks. mitu korda küsisin üle. ta oli täiesti veendunud, et on sinna seks kirjutanud. ma kah ei tea.

ma tahaks verd andma minna, aga kõik mu sõbrad on rasedad või narkomaanid.
ma tahaks urgu õmblema minna, aga keegi on masinaga kõndima läinud.

tegelikult on täiesti võimalik, et inimene ütleb oma negatiivse hinnangu põhjenduseks lause: see on liiga vabameelne. mina olen see veidrik, kes on hakanud arvama, et vabameelne on ainult positiivse hõnguga sõna. see põhjendus kõlas mulle umbes nagu keegi ütleks, et talle ei meeldi see, sest see on liiga hea. ma saan tegelt aru küll, aga ikkagi.

Comments

  1. See asi, mis sa tegid, ei olnud taktitundetus.

    ReplyDelete
  2. Miks Koit pidi sinna seks kirjutama? :D
    Kas te annate Koidule seksuaalõpet või?

    ReplyDelete

Post a Comment