Lords of Acid - Lady Marmelade

ärkasin liiga vara selle peale, et koit ärkas ja selle juurde häirivaid helisignaale genereeris. probleem lahendus tassitäie maisihelveste abil. mitte see ärkamise asi vaid see häiriv häälitsus. vaata, suht ebamugav on häälitseda, kui suu on täis. ukerdasin endale mingid riided selga ja läksin urgu. koit tuli ka. vedisin laudu urust välja. passisin uru ees ja tegin seda nägu, nagu ma oleksin usin matemaatikatudeng. aga pärastpoole oli hoopis nii, et me olime noortega salmetänavas hoovi peal ja mängisime indiaka palliga footbagi mängu. hularõngas ja sulgpallireketid olid ka. (praegu ilmus akna taha üks habemega mees. koputas ja puha. "ma käisin kalal. mitte midagi ei saanud." ma arvan, et see mees ongi kõige lahedam parm, keda ma näinud olen. võibolla selle pärast, et ta ei haise oluliselt.) nujah. mingites veidrates poodides käisin ja vabanesin mõningatest märkimisvääritutest summadest. sirla tegi vahvlitorti. varsti hakkab saama kah vist. ema helistas ja tegi paanikat ja neid-teisi-värke-mida-emad-teevad. nuh, hea vähemalt, et mina üks nendest pole, eksole. täna ilmnenud näide aivilikust huumorist: "ma annan sulle raha. aa, sul pole kuskile panna. ma panen siis oma taskusse."

hullu meeelne! see on mu viimase aja parasiitsõna. täiesti hullu meeelne, kui kergest siuksed asjad külge jäävad.

tordileee.

ma sain disträkted praegu. pika mantliga mehed disträktivad igasugust keskendumist.

Comments

  1. MINA TAHTSIN SIRLALE ÕNNE SOOVIDA , AGA EI ÕNNESTUNUD
    EI MINGIT PAANIKAT
    TUNDSIN VAID EMALIKKU HUVI
    SA POLE MULLE ÖELNUD ET EI TOHI HUVI TUNDA SU TEGEMISTE VASTU
    EKS MA SIIS ENAM EI KÜSI
    AGA KELLELT MA SIIS KÜSIN INFI SU KOHTA?

    ReplyDelete
  2. Duncan McLeod on hinge lähedane eksole :D

    ReplyDelete
  3. duncan mcleod'il on lahe gei aktsent.

    ReplyDelete

Post a Comment