viimane p2ev pattayal

magasin kolmeni. siis edasi neljani. siis millalgi tuli t6nn ja ytles, et ei l2hegi t2na bangkoki vaid hoopis homme. ma olin eile 88sel v2ljas kogu aeg selle m6ttega, et see ongi nyyd viimane kord, kui ma neid inimesi ja olukordi n2en. aga n22dsa siis. veel yks viimane 88. lahe neh.

shoppamas sai k2idud. tahaks nagu j2rgida seda eestlaste yrgset kommet v2ljamaalt tuttavatele kingitusi tuua. shoppamine on raske siis, kui sa ei leia, mida tahad. veel raskem on ta siis, kui peaaegu k6ik mida myyakse ongi just see, mida tahtnud oled. ma sain, mida ma tahtsin.

6uduste kambris k2isin. kaubamajas sattusime peale. jube oli. polnud enne midagi sellist n2inud. ma tean kyll, et need atraktsioonid ei saa mind puudutada ega haiget teha. seeeest said nad v2ga kergesti mind ehmatada, minu peale karjuda, mind veega pritsida, minu peale hingata pimeduses. ilgelt lahe. p2rast tykk aega v2risesin ja kartsin.

tuleb vahepeal see tunne peale, et oopis mina olen mingi seksuaalpervert. "mism6ttes sulle meeldivad inimesed VASTAS soost? imelik ju."

Comments