si su ti he

vahel on nii hea vahelduse mõttes väljas söömas käia. erit kui ilus ilm on. eile näiteks oli. piilusime korra catwalki ukse vahelt sisse ja istusime oopis maailma. siis võtsime mantlid ära. siis istusime pisut. vestlesime. siis tuli nagu see söögimõte uuesti. natu istusime veel. läksin leti juurde ja pöördusin ühe põllega mehe poole: kas selline asi oleks võimalik, et menüü tuleb lauda? asja üle järelemõeldes hakkas naljakas pärast. vabandage, et ma teid töö ajal segan, aga äkki te teenindate mind pisut. saagearu, ma olen väga haige inimene, ma tahaksin siin restoranis sööki tellida. eeh... see ei ole tegelt sugugi halb, kui teenindust ei ole. see on lihtsalt imelik natu.

ma ei taha, et inimesed igast ainete abil oma organismile paha teevad. ma saan aru, et natukene. või vaatame-mis-juhtub. või mingi puhuga seoses. aga hästi tihti ja võimalikult palju... kahju hakkab või midagi. on mitu toredat asja ju veel olemas peale oma keha mürgitamise.

näiteks see, et päike paistab ja palav ei olegi.
näiteks see, et keegi kirjutab midagi seina peale ja keegi teine vastab talle.

samas on see võibolla hoopis minu isiklik kadedusetoon siin sees. sest ilmselgelt on narkomaan olemine mitu korda põnevam kui mittenarkomaan olemine. sündmused. aktsioon ja värgid. midag koguaeg toimub. või vähemalt tundub nagu toimuks. mitte et Mina sellest midagi teaksin...

küsimustering arvutihuvilistele: mul oli 8 GB vaba kettaruumi ja paar päeva hiljem ainult 700MB. mis vahepeal juhtus? sest mina ei tea. mul on sügav hämming praegu lissalt.

Comments