tegelt mind ei ole siin

Tegelikult ei tule kolmapäeval ühtegi blogi mult. Sest kolmapäeval ma õpin. Mind ei ole praegu sugugi bloggeris. Seda postitust ei ole. Sa ei saagi seda lugeda. Sest Murca õpib praegu hoopis SQLiga imesid korda saatma. Näiteks:
CREATE VIEW v_partii (id, turniir, algus,
valge_nimi, valge_klubi, valge_punkt,
must_nimi, must_klubi, must_punkt ) AS
SELECT p.id, p.turniir, p.algushetk, v.isik_nimi,
v.klubi_nimi, p.valge_tulemus / 2.0, m.isik_nimi,
m.klubi_nimi, p.musta_tulemus / 2.0
FROM partii as p, v_mangija as v, v_mangija as m
WHERE p.valge = v.isik_id and p.must =
m.isik_id
Nagu midaperset?

Ma koguaeg vaatan bussis inimesi, kes on nii nüri näoga. Peaaegu näotud. Mokad töllakil. Aga kui ma olen 10-st 7-ni koolis ja kogu selle aja kogu seda asja jube tõsiselt võtan ja sinna vahele veel Uru asju kah ajan, olen mina ka õhtul bussis nüri näoga. Samal ajal ma usun, et minu nüridus on põhjendatud, nende oma mitte. Deem, kui sallimatu ma olen. Eriti täitsa võõraste inimeste suhtes.

Esmaspäevaks peab SQLi asi valmis olema, esmaspäevaks peavad need Uru dokud korda aetud olema, neljapäeval on arvestus, kolmapäeval on kohutavalt tähtis hästi raske kontrolltöö ja ühe projekti tähtaeg, reedel oli ühe kodutöö tähtaeg, järgmine nädal on kasvatajaeksam ja MathCadi arvestus, uus projektor tuleb kusagilt välja võluda, Kärtsule asendaja leida... Mina Ise olen selle kõik enda kanda võtnud. Mitte nii, et keegi käskis. Mitte nii, et keegi palus ja ma teen talle teenet. Ma ise tahtsin. Tahtsin,sebisin natu ja sain. Täpselt selle, mida ma tahtsin. Ja nüüd ongi. Ja ilge nuss on. Sest raske on. Ahjaa, mul on ju see laps ka.

Ma teen endale kohvi.

Siin tulevad need kõriauguni vaimukad definitsioonid. Et [see defineeritav ajuga töötav inimene] on organism, mis muudab kofeiini [selleks asjaks, mida see ajuga töötav inimene tootma peaks]. Näiteks koodiks, teoreemideks, artikliteks, sümfooniateks...

tee muidugi ühte testi mitu korda
50% Geek


Comments