iga natukese aja tagant tuleb s6na sekka 8elda

Arvutiteema. Kogu aeg nad teevad neid arvutte kiiremaks ja neid programme ilusamaks mugavamaks v6imekamaks. Aga midagi on ikka kogu aeg nihkes, sest mida aeg edasi, seda rohkem on mul arvuti taga lakke vahtimise ja pea sygamise momente. Sest mingid kuramuse programmid k2ivituvad nii aeglaselt. Ja siis nad esitavad k2ivitumise ajal mingi miljon rumalat kysimust. Muidu l2heks n2iteks k88ki kohvi tegema. Aga ei. Vahi seal programmi j2rel oodates, vasta rumalatele kysimustele ja 2ra mitte m6tlegi akent vahetada. Minesatea, mida ta suurest solvumisest teha v6ib.

Ytle nyyd midagi ylistavat Linuxi kohta.

T2na ma m6tsin n2iteks veel seda ka, kuidas vanasti oli Alo umbes samasugune n2lgiv luuser nagu mina ja nyyd enam ei ole. Kaugeltki mitte. Millest saaks p6hjapanevaid j2reldusi teha. Innustust saada. V2ljakutset tajuda. Aga sittagi.

Tuleb maha j2tta komme enda kohta halvasti 8elda. Ebatervislik on see.

Koit teeb mulle memorim2ngus p2he.

Miks peab klienditeenindajale nimi kylge riputatud olema? Sest kui sulle astub poes m6ni neist ligi s6nadega: "tsauu, sina siin! kuidas l2heb?" Siis saad sealt v2ikse suuna k2tte, et meelde tuletada, kust sa teda tead.

Asi pole selles, et mulle ei meeldiks poolpaljad noored inimesed. Meeldivad kyll. Aga ma arvan ikka, et v2he imelik on see, kuidas tutip2evast on saanud jee-riietame-end-nagu-vallatud-prostituudid yritus. Koos pulgakommidega ja puha.

6igejah, see homne eksamiasi.



p.s. t2pit2hti pole, sest mul on see trykkimispuue, et ma qwerty'ga enam yldse ei saa ja kooliarvutis on aint ingliskeelne dvorak. ma olen seda vist juba maininud. nojah siis.

Comments