mingi sobimatu pealkiri

Panin endale ju äratuse hommikuks. Et ma rahuga tervet päeva maha ei magaks. Siis helistas emme, helistas Aivi, Miki ka. Pärast, kui ma päriselt ennast voodist välja ajasin, selgus, et kell on nii palju. Tähendab, ma olin oma äratuse millalgi täitsa kinni lülinud. Sest seal oli näiteks nii, et ma lülisin oma äratuse täitsa kinni ja millalgi 15 minti enne loengu algust hõikas Olga: "Miri-am. Time to wake up." Igatahes. Vahtisin niisama, panin pesumasinat käima ja uppisin pilte. Ma vist polegi mainind veel, need pildid on hoopis Picasawebis. Mitte Nagis nagu tavaliselt. Sest nad seal tahtsivad kõik saada. Ja Nagi pole just kõige rahvusvahelisem koht.



Rannas oli silt, et ujumine keelatud.
Kohvikus oli silt, et oma joogi tarvitamise eest trahv 500 rubla.
Bussijaama peldikus oli silt, et pese käsi seebiga.
Hotelli söögitoas oli silt, et produktide välja viimise eest trahv 200 rubla.
neile ikka meeldib see silditeema

Passin mina siin arvutis. Mõtlen, et peaks asjalikuks kukkuma ja keegi hakkab ukse taga kolistama. See on Sirla, kes pole sugugi rahul sellega, et ma kodus olen. Siis ma pidin natuke aega silmadkinni istuma ja laskma neil kolistada-itsitada. MUL ON NüüD JALGRATAS! Sest Sirla lissalt tõi mulle ühe. Ja see on naistekas, sellel on esituli ja kodaralukk ja ketikaitse ja kõikmisveel. See on valge ja roosa. Hullu meelne. See päriselt juhtuski. Sest ma olin vahepeal mõelnud, et võiks-võiks midagi nii olla, et keegi toob mulle lissalt ratta ja mai pea ennast lõhki laenama selle saamiseks. Hõissasaa ja ridiradiralla.

Sirla ütles, et sellel oli pistmist veel mingite inimestega, kes meil on. Aitäh.

Mis omakorda tähendab, et ma võin veel mõnda aega passida enne tegelikult asjalikuks kukkumist.

Comments