öine vahemainimine

Ma tulin just filmilt ja jube oli. Film oli jube. Sest õudusfilmid tavaliselt on seda. Nüüd ma üritan innukalt midagi tavalist ja reaalset teha, et need pildid silme eest ära läheksid. Surnukuuri pimedast sahtlist välja roomavad pilusilmsed ilusad surnud tüdrukud näiteks. Brrr...

Ma tahtsin ühele vähe suuremõõtmelisele vanaemanaeruga tüdrukule kallale minna. Sest ta lissalt röökis naerda seal. Hästi valjusti. Umbes iga fraasi peale. Ja tegi lamedaid nalju. “hõh hõh, ta sittus praegu oma püksid täis.” Selliseid nalju. Halb.
Ma saan aru, et sul naljakas on, aga su naermine segab teisi. Mind näiteks.
Me kõik saame aru, et sa kardad, see lollakas naer ei lollita kedagi. Jäta järele.
Just shut the fuck up!
Lapsukesed, palun olge natukene vaiksemalt.
-paberikuulid lendamas talle vastu pead-
Hei! Tüübid! Olge vahepeal vait ka.

Ja palju teisi variante, millest ühtegi ma ellu ei viinud. Mulle tegelt ei meeldi olla see jobu, kes läheb mölisema. Ma ei taha öelda, et ma lasen parema meelega mingitel idikatel oma filmi rikkuda, kui lähen ise jobuks. Mul on lihtsam püüda neid ignoreerida kui minna vastu oma ma-ei-salli-mölisevaid-jobusid-põhimõttele. Ikka lihtsamat teed mööda.

Samal ajal meeldib mulle natuke mänguväljakute peal suitsetavaid lapsi laiali ajada. Laste all mõtlen ma neid üleni poose-poose 13aastasi suitsetajaid. Sest esiteks pole mänguväljak tõesti see koht, kus suitsetada. Ja teiseks on see ikka päris nõme ja labane ka, kuidas nad seda teevad. Kuigi ma kahtlustan, et paljud inimesed, kes praegu on täiskasvanud ja kelle suitsetamisharjumuse vastu mul midagi pole, alustasid ka umbes selles vanuses. Võisid vabalt. Mis suitsetamisega seoses veel meelde tuleb... mittesuitsetavad inimesed veenmas suitsetajaid sellest loobuma. Andmas nõu ja abi. Sa ei tea, kuidas see on. Kuidas sa saad siin mingite nõuannetega lagedale tulla? Maisaaaru. Hmm.. huvitav, kas mees-ämmaemandad lähvad ka sellesse kategooriasse? Vist mitte. Ämmaemandad võivad mehed olla. Suitsetamise maha jätmisest rääkijad peavad seda ise proovinud olema. Maha jätmist, ma mõtlen.

Ja ma isegi ei suitseta.

Norra film oli muuhulgas selles mõttes tore, et nad ütsid Faen! Kui midagi närvi ajas. Mul oli kohe hea meel.

Nää, vaata seda videot ka. Heli pead ilmselt juurde keerama. Ja alles lõpu poole läheb naljakamaks. Nii keeruline jah.

Comments