tubli tüdruk

Kujuta ette, kui tubli ma täna olin. Noh, jah ma kõigepealt muidugi magasin umbes üheni. Koit vaatas kella üheksast alates oma multikaid, mängis omaette ja esitas liiga palju küsimusi. Aga siis ma kukkusin tubliks ära. Sõitsin kingsepa juurde ja sain ühe kokkukleebitud sandaali tagasi. Käisin pangas asjatamas. Koit sõi hästi palju panga komme ära. Ja joonistas mingte blankettide peale autosid. Siis käisin umbes pärismitmes veidras poes. Näiteks VR-is ja turu peal selles poes, kus mulle ikka meeldib käia. Tuhat vajalikku asja. Lõpuks pidin ikka taaskasutuskeskusse minema. Aga vahepeal kondasin hästi hästi pikalt turu peal ringi ja ostsin süüa. Tartu Taaskasutuskeskus on Puiestee tänaval. Mulle meeldib sinna nii minna, et ma lähen üle Turu silla, pööran Pikal tänaval esimene võimalus paremale-üles. Siis saan natsa aja pärast sinna suurde risti, kus keegi ei saa aru, kes kellele teed peab andma. Sealt saangi Puiestee tänavale ja seal on varsti tee ääres kole odav silt TÄIKA. Seal on hiigelsuur hoov. Ja hoovi tagumises tagumises pärislõpus ongi Taaskasutuskeskus. See on üks kõhe laoruum, kus torud ripuvad igal pool ja laest tilgub aegajalt midagi põrandal olevatesse kaussidesse. Ja see on nagu muuseum vanavara pood kaksühes. Hirmus lahe. Nagu mingi võõra vana inimese kolikamber. Seal oli selline kiisudega tekk, nagu mul väiksena oli. Pokaalid maksid 10 krooni tükk ja neid ei pidanud tervet komplekti ära ostma. Mänguasju oli hästi palju, need olid kõik suht tobedad. Koit valis endale ühe hästi tillukese püstoli ja lubas, et ei hakka sellega inimesi kõmmutama. Mänguasja eest ma ei pidanudki maksma. Siis käisin ma veel toidupoest läbi ja tulin koju. Üleni liiga väsinud ja ärakurnatud. Ja hakkasin süüa tegema. Hea söök sai. Kukeseentega ja puha. Nüüd ma peaksin oma esialgse plaani kohaselt magama keerama, aga ei anta mulle rahu. Lähen hoopis Salmesse. Kui ma nüüd endale kusagilt korgitseri ja normaalse liivakella saaksin, oleks mul ‘Just Add Wine’ aliasekomplekt koos.

Raadiost tuleb see Jacksoni laul, mida mul arvutis ei ole. Ahjaa, uus asi, ma hakkasin raadiot kuulama. Köögis asjatamise kõrvale. Mingit aruka jutu jaama pole selle panniga kätte saanud, aga kõike tavalist ja levinut mängib ilusti. Hea laulu kuulmine raadiost on natuke isegi parem, kui selle kuulmine arvutist. Sest siis on nagu selline vedamine ka seal sees. Kunagi ei tea ju, mis lugusid nad järgmisena mängivad. Ikka päris hea tunne on, kui paned raadio käima ja mõni lemmiklugu mängib. Nagu sul oleks õnne. Või midagi.


Eeh, peaks liikuma hakkama. Õhtul võibla ütlen veel midagi.

Comments

  1. Eriti vara ärkad. Võrreldes sellega, et mina ärkan pool kuus 8)

    ReplyDelete

Post a Comment