nii sama

See käib nii. Mina tahan poodi minna. Vihm tahab sadada. Ma lähen ikka. Sest mida see väike sadu mulle ikka teeb. Aga pood on mäe otsas ja laps ratta pakiraamil on raske. Vihm läheb selle peale alati aint hullemaks. Lõpuks kui ma poodi jõuan, olen üleni märg ja hingeldav. [sisesta ropp nali siia] See pole nagu nii juhtuks harva. Nii juhtub ikka päris tihti. Kui üldse miski mulle praegust eluperioodi meenutama jääb, siis just see. Pimedas rattaga läbi saju sõitmine.

Tegelt ma täna kirjutasin juba. Tegelt võiks juba selle raamatu kallale asuda. Kooliraamat on.

Ebaõiglane tunniplaan. Mul on mitmes kohas neli asja korraga ja mitmes kohas vabad tunnid. Ja kohe kui ma hakkan arvesse võtma, et ühes aines loenguid pole ja ma saan sel ajal ühes teises loengus käia, otsustavad nad ikka sinna ainesse kah loengud panna. Jobud.

Uru koosolek oli mõnus. Kohe teen urublogile kah selle kohta mainimise.

Comments