paanikajaanika

Tead neid inimesi, kes kogu aeg käivad ringi, mingi enda närvi ajamise programm taustal töötamas? Noh, võibolla see polegi alati nende pärisomadus, vahel võib ju selline hoog kah tulla. Näiteks need, kes otsivad igalt poolt kõlvatust. Liiga lühikese seelikuga tüdruk - kohe vaja närvi minna. Noored vallalised emad - teadagi, mis. Teine näide on need, kes pidevalt paistavad otsivat põhjust solvumiseks. Nagu nad jälgiksid tähelepanelikult kogu vestlust ja inimeste käitumist, ainult selleks et ära tabada moment, kui neid on isiklikult solvatud. "Mida sa sellega mõtled? Miks sa seda sellise näoga pidid ütlema? Niimoodi sa minust mõtledki, jah?" Kujutad vast ette küll. Mingid mitte nii närvilised aga tähelepanuväärsed näited on need, kes igalt poolt otsivad nilbeid vihjeid seksile. Märgatavate sümptomiteni viib see, kui nende kuuldes kasutada selliseid igapäevaseid sõnu: taha, suhu, sisse, tahtma, märg, kõva, panema, näpp, keerama. Olenevalt kiiksu tugevusest võib see nimekiri pikem või lühem olla.

Tegelt oli sellel esimesel lõigul lisaks tähelepanekule teine point ka. Sügavalt minukeskne. Mul on käivitunud paanikapõhjuse-otsimise programm. Korraks läks mõte magistriõppe peale - paanika. Lugesin Kärdi tulekahjuposti - paanika. Uru kõigi võimalike saatuste peale õhtuti ei mõtle. Hirm ja mure ei ole hea unerohi. Minu majanduslik seis ja sellekohased väljavaated - õuuudne. Siia käib vist see maal. Munchi oma.

Istusin öösel üleval. Alguses poole ööni Jesus Christ Superstari vaadates. Ma polnud varem näinud, oligi hea. Siis jõin pudelist vahtrasiirupimaitselist suhkrut ja pärast passisin neljani üleval, netist ühte laulu taga otsides. See on hea tähelepanek. Et öösel suhkru tarbimine hoiab veel natuke aega ärkvel. Sest õhtune kohv mul kellaneljani kuidagi ulatuda ei saanud. Seda laulu ikka ei leidnud. Kellel on kodus olemas Winston Grennan'i lugusid, andke endast märku. Kuigi mul on kuri kahtlus, et see esitaja on lissalt välja mõeldud, et inimestele netis pähe määrida faile lõpuga .mp3.exe. Kuigi tegelikult peab see laul olemas olema, sest see on seal filmis. Jamh, ma soundtracki tõmbamist juba proovisin. See on umbes sama lihtne, kui selle ühe laulu leidmine. Pealegi, soundtracki peal seda lugu pole. Mhmh. See on see koht, kus sa pööritad silmi ja ütled: oh, oleks mul sinu mured.

Ma tahan endale oranže juukseid.

Ma nägin unes, et ma olin noor ja ilus Michael Jackson ja sain loengus tüli norimise eest peaaegu peksa.

Hakkan lõpmatute korrutiste värki õppima. Esmaspäeval pean ette kandma. Tahvli ees ja puha.

Comments