khm.. päevane postitus


"Kohvi... andke mulle kohvi." Noh, juhuks kui sa tahtsid teada, miks ma üleni segadusseaetuna tänahommikul Tiigi tänava kandis kolasin. Sest teadagi. Seminar ja vähe magamine ja tohutu vajadus seminaris möliseda ja võimetus unisena möliseda. Olin juba alla andnud, kui nurga taha järsku sigines väike 24tunni kohvik-baar. Noh, nagu sellised asjad ikka juhtuvad. Universum on minu poolt, ta teeb minuga sellist kokkumängu. Jasiis me üheskoos lõime sinna nurgataha kõige veidrama olekuga kohviku. Sealt sain kohvi. Seal vaatasin kujundust ja mõtsin, et midakuradit. Seal rääkisin ühe hästi vene tüdrukuga lõunatamisest ja tudeng olemisest. Psühhide majas oli Vahur. Tema mudugi ei vaimustunud üldse minu oletusest, nagu oleksin ma selle baari sinna mingi nõksuga Teinud. Tema meelest oli see seal juba enne ja iseenesest. See olevat stripibaar. Mis seletab mingil väga kiiksusel põhjusel ka kujundust. (või siis viitab, et see ikkagi oli minu vaimusünnitis ellu äratatud) Hilinesin tunnetuspsühholoogia seminari poolteist minutit, hoides käes stripibaarist ostetud kohvi. Neljapäeva keskpäeval. Enne seda olin piisavalt palju Garbage’it kuulanud, et sellest mõjutatuna piisavalt iseäralikke näiteid kognitiivse dissonantsi kohta tuua. Ma mõtlen, et päris lahe. Mõlemad siis. See kohvi saamise lugu ja kognitiivne dissonants ka.

C'mon baby be my bad boyfriend

Mu printer on nii tark, et mõistab mõlemale poole printimise ideed. How cool is that. Algebra praktikumi ei tohi ilma loengumaterjalideta minna. Kui mitte peas, siis vähemalt paberi peal võiksid nad kaasas olla. Aint pahad tüdrukud lähvad praksi täiesti ilma ette valmistumata. Aga mina olen viimasel ajal ju nii hea.

Õlakott kukkus rattatoolilt maha, sest sõidutee oli auklik ja tool täiega rappus. Kotis oli klaasist lilleline kruus, mis läks kildudeks. Väikesteks kildudeks. Kott oli pärast klaasikilde täis, need kõrisesid.

What’s this, let’s see. I feel sexy. What’s come over me?

Tulemused 1 - 10 ligikaudu 452,000-st otsingule majanduskriis. Kuidas ma saan aru, et majanduskriis on? Kui keegi poleks mulle öelnud, kas ma siis teaksin? Hinnatõus on ju kogu aeg olnud. Millest see veel paistma peaks? Tööpuudus ei paista kah, minu tutvusringis muudkui saadakse tööd, mitte ei kaotata. Noh, poodides on mingid säästmisele üles kutsuvad plakatid. Aga säästmine on alati popp olnud. Kuidas ma tean, et majanduskriis on? Lissalt usun neid kutte, kes ütlevad, et on ja kõik?

Millal võib minna piirile? Noh, kui sa näiteks summamärgi all tahad piirile minna, võid seda näiteks ühtlaselt koonduvas reas teha.

Comments