run baby run

Pane tähele, mis toimub. See käib niimoodi. Siis kui sina teda püüad, tema põgeneb. Ja kui tema püüab sind, põgened sina. Te muudate suunda samal hetkel. Sel hetkel, kui üks on teise peaaegu juba kätte saanud. Peaaegu, mitte päris. Sa ei püüa, kui tema ei põgene. Sa ei lase ennast kätte saada. Sest siis oleks see mäng otsas. See poleks enam see. Kui tema sind püüab, sina õrritad. Kui sina püüad, siis sa hirmutad teda. Rollid vahetuvad iga natukese aja tagant. Püüdmine ja põgenemine. Peaaegu kättesaamiseni. Ja niimoodi igavesest ajast igavesti. Lõpmatusse välja ja sealt tagasi. Ja tegelikult sa sajaga naudid seda.



Hambaarst serveeris mulle katkise üleliigse tarkusehamba välja tõmbamise ideed hästi ettevaatlikult. Tahtis seda minuga arutada ja mulle mõtlemisaega anda. Umbes nagu see oleks mingi hirmus oluline otsus. Nagu ta mind soovahetusopile suunaks.

Ma pean enne ära kirjutama kui tuimestus üle läheb. Õhtul suudan ma aint hambavalu postitusi teha.

Tegelt ei olegi midagi muud.

Ratta sain kätte. Oli korda tehtud küll. Natuke vaidlesin ka. Neile jäi õigus, mulle jäi raha. Sobib.

Comments