kalamaksaõlikapslid


Võta mind
võta mind
jalust maha

õu, mul on sulle mõistatus. Mõista-mõista, kes see on: istub kodus, vaatab tühjal pilgul ekraani ja tegelikult peaks eksamiks õppima.

Eile oli lahe. Mulle nii meeldib, kui ma saan lõiku sellise lausega alustada. Ja eile oligi lahe. Meil olid mitmed lauamängud ja ainult üks laps, kes pidas end täitsa korralikult üleval. Meil oli roosa vein ja palju rohelist teed. Ilusad inimesed. Siis saigi. Nagu pidigi. Päris pikalt. Ööni välja. Hea.

Asjade laenamisega on selline reegel. See, kes on kellelegi teisele kuulva asja enda juurde võtnud ja lubanud selle hiljem tagasi anda, peab olema valmis igal suvalisel hetkel kõik pooleli oleva sinnapaika jätma ja kõik plaanid tühistama ja asuma neid asju tagastama. Kohe, kui asjade tegelik omanik selleks käsu annab. See võib tähendada kohustust külast või lõbutsemast koju söösta, et sealt asi ära tuua. See võib tähendada rahulikul hommikupoolikul kodust välja tormamist, et see asi kuskile ära viia. Omanik dikteerib aja, koha ja viisi laenatud asjade tagastamiseks. Laenajal pole siin sõnaõigust. Need pole ju tema asjad. Ja ta ju lubas tagasi anda.

Minna autokooli ja hakata endale juhilube tegema?

Jah, sest...
1. autojuhtimise oskus on niisugune baasoskus, mida üks iseseisev täiskasvanu võiks lihtsalt omada. Millalgi peab ju suureks kah saama.
2. noorena õpib tegelt palju kergemini kui mitteniinoorena.
3. uued oskused on lahe
4. aga kõigil teistel koolis on. Ma tahan kaa nii, nagu kõik teised.
5. minesatea, millal vaja minema hakkab. Siis on hea kohe varnast võtta.

Ei, sest...
1. päris palju raha läheb sinna
2. päris palju aega läheb sinna
3. mul pole autot, ma ei saa niipea autot ja ma ei tahagi. Autod on kurjast
4. ilma harjutamata lähvad oskused rooste ja kasutu raiskamine lissalt
5. mõtle, kui ma hakkama ei saa. Siis on üleni mark. Piinlik. Kus siis selle häbi ots.

Füüsika eksami ajal:
Võõras poiss: Kas ma tohin su füüsika käsiraamatut laenata.
Murca: Mhmh. Aga see on nõme. Seal ei ole midagi.
Võõras poiss: (sirvib) Ei ole midagi? Aga miks siin nii palju lehti siis on?

All of your demons will wither away

Oh, miks ometi pole mul kodus kunagi mullivett? Kogu aeg on vaja ja mitte kunagi ei ole.

No kurat. Õppida on vaja. Mitte siin niimoodi.

Comments