Def: Dilemma - lemma, mis tõestab kaks tulemust.


Mul on kolme nädala c++ koduülesanded tegemata.
Arvutusmeetodid. Mathcadiga. Oh joy.
Mul on vaja ulmelise tempoga teha miljon asja oma bakatöö suunas.
Ühes aines on essee vaja teha
Teises aines on mingi teadusartikliga midagi teha. Huvitav mida?
Suht varsti on üks nõustamise kirjatöö kah vaja esitada.
Miskuradi vaheeksam? Miks järgmisel nädalal?

Mul on köök sassis
Mul on tuba sassis

Täna on urglaste koosolek
Ma pidin palkade suhtes midagi otsustama
Kellegi peab kutsuma veemõõtjaid vaatama
Enne suve algust on vaja kaks projekti läbi viia
Meil ei ole ruume
Enne suve algust on vaja kolmas projekt käima lükata

Kõige selle ja nii mõnegi muu juures otsustasin eile linna minna ja liiga öösel koju tulla. Hästi äge oli. Hommikul oli täpselt see tunne, et ma parema meelega ärkaksin umbes järgmisel hommikul alles. Kassidele iirised on sitaks lahe bänd. Mulle hullult meeldis.

Matemaatikatudengid on tegelikult inimesed. Ka nemad kardavad kõdi. Kolm korda võid arvata, kuidas ma seda tean. Lõbusad kasutud teadmised.

Mingi mõte oli mul ka. Ärakasutamise mõte. Näiteks nisukeses kontekstis: Mehed kasutavad naisi ära. Nad on tugevamad, neil on rohkem füüsilist jõudu ja nad saavad teha, mis nad tahavad ja ei pruugi arvesse võtta, mida naine tahab. Naised kasutavad mehi ära. Nad on osavad ja kavalad. Nad saavad mängida võtmise, andmise, keelamise, lubamisega. Lubadustega. Ja mehed on selles mõttes nõrgad, neid saab ‘veenda’ tegema asju, mida nad esialgu ei pruugigi nii heaks mõtteks pidada. Nii. Küsimus. Kumb on rohkem vale? Oma tahtmise saamine jõuga või manipuleerimisega? Kuni edasi selle puhkeruumis korduvalt tõstatatud küsimuseni: kas seal on selline ühendus pea ja muu keha vahel? Kumb kumba kontrollib? Kui kellelegi mingi mõte ‘pähe panna’ kas see siis on juba tema enda mõte ja üleni õigejahea talle või on tema järgmised sammud samamoodi vägisi pealesunnitud, nagu füüsilise jõuga ‘veenamist’ kasutades oleksid?
Kui ma tulen ja lükkan su kaljult alla. Kas see on sama vale kui see, kui ma veenaksin sind hüppama?

Päike paistab. Ratas ootab. Mul on lõpuks ometi converse’i tennised. Nii kaua tahtsin. Nüüd sain. Maksid hirmpalju, aga rõõmu on nendest on kah päris rohkelt. Tennised on lissalt nii seksikas jalanõu. Jamh. Ma tean. See on päris kiiksune. See pole kusjuures mu kõige suurem kiiks, etsa teaksid. Ma olen ikka kõvasti veidram. Imelik. Vaadake kõik mind, missugune eriskummaline loomake. Ainulaadne. Originaalne ja kordumatu.

Tead, mida sos-pulgad teevad vistrikutele? Mitte midagi. Aga mida nad muidu teevad? Noh... nad maksavad palju, lõhnavad tugevalt ja meelitavad paljude ilusate lubadustega karbikestes naiivseid meeleheitel lollakaid.

Tõkatõkatõhh. Vaja asjatamist jätkata. Kohvi? Jah.



Arva ära, kas see hakkab mõnusalt kummitama? Up up do the jump
Move around and clap your hands together.

Comments