unbelivebaalne

Näe, Ukraina Avril Lavigne. Piiksub suht ilusti:


Lasin kassil munad maha võtta. Kas kassid on ilma munadeta vähem seksikad ka?

Muidu on täna reede ju ometigi. Sooja vett polnud hommikul, käisin leige duši all. Brr. Ma pean paari tunni pärast tööl olema. Ja siis pärast on üks töötuba, kus ma tahan olla. Öö poole on üks vein vaja ära lahendada.

Hakkasin ühte odavat lihtsat sarja vaatama. Kus tegelased on umbes sama seksikad kui näiteks sarjas 'Friends' ja seal on naerukohad ja igas episoodis kõige rohkem 3 erinevat tegevuskohta. Aga ma vaatan ikka. Vaikselt tuleb üle saada, et see kõige parem sari on mul nüüd ära vaadatud ja pole midagi parata.
Igatahes, sarja kõige šefim tegelane ütleb niisugusi asju:

Magasin 14 tundi järjest. Magasin töövestlusele peaaegu sisse. Sõitsin taksoga kohale, endal padja nägu. 55 krooni läks. Tööd ei sainud.


Nüüd ma teen makarone hakklihaga.

Kas rühmatöö jaoks peaks oma rühmakaaslasteks pigem valima ilusaid, sest nendega on meeldiv koos olla või pigem koledaid, sest sis saab töö ka tehtud ja ei vahi kõigaeg ahnel pilgul.
Kuigijah. Ilusad inimesed jaotuvad üldiselt kaheks. Ühed on need, kes on nii ilusad andekad vaimukad usskumatult hingematvalt võluvad. Ja siis on need, kellele tahaks pimedas toas teki all räpaseid asju teha. Kattuvad harva. Ajukeemia. "Exactly the same system becomes active as when you take cocaine"
Teeb lause 'tahaks kokaiini' peaaegu isegi et romantiliseks.


Jaa, ma varsti teen nii pika postituse ka, et isegi mu kõige kriipimalt andunud lugejad ära ei jõua lugeda. Varsti.

edit: vastikud lollakad liiga laiad videod söövad sidebar'i sisse. kes teab, mis selle vastu teha saab?

Comments

  1. Anonymous18:52

    Miks ma peaksin tahtma ilusale inimesele midagi pimedas toas teki all teha? Selline lähenemine jäägu koledatele inimestele. Ilusad inimesed jätavad tule põlema ja kütavad toa nii soojaks, et tekiga pole miskit peale hakata.

    ReplyDelete
  2. How i met your mother on hea. Eriti pohmakaga vaadata

    ReplyDelete

Post a Comment