You're such a puzzle



Ma mõtlen sellest, kuidas väiksena on hästi palju seda küsimust, et kelleks ma tahan saada. Selle üle saab mõeldud ja seda saab ümber mõeldud. Seal on mingi ootusärevus ja selline kannatamatus. Kunagi ma saan suureks ja siis ma hakkan. Kunagi tuleb see aeg. Ja selle aja kohta on väiksena plaanid.
Siis ma mõtlen, et kui küsimus jääb, siis suurena see muutub küsimuseks: kes ma tahan olla? Ja et kui vähe või palju seda küsimust endalt küsitakse. Ja mitte ainult ameti või eriala valimise mõttes. Äkki peaks vahepeal küsima, milline inimene ma olla tahan. Kuidas ma tahan elada? Niimoodi oma käitumist/mõtlemist korrigeerivas täiustavas plaanis. Sest nüüd ma olen suur ja ma võin olla, kes ma tahan. Võin hakata kelleks iganes. Kõik on minu teha. Mina olen otsustaja. Ma võin olla täpselt nii awesome, kui ma parajasti tahan.
Nagu ikka, kui mina räägin liikumise mõistetes, räägib Tõnn paigal olemise mõistetes. Tema arvab, et seal tuleb küsimus 'kes ma olen?' Aga Tõnn ongi selline.
Selle pärast, et tema on juba kohal ja mina olen alles teel.
Aga äkki oli ta juba algusest peale kohal ja mina jään alati teel olema.


Käisin reedel veits peo peal. Mulle hullult meeldib võõrastele pidudele sisse sadada. Selles on midagi hirmus toredat. Alguses on mul umbes üks sõber, kes on tuttav umbes ühe inimesega peolt. Veel on mul sellistel puhkudel tavaliselt kaasas jook ja/või mingi ohvriand sissetungi väljavabandamiseks ja my best self käitumine. Pärast on mul terve kari uusi sõpru ja teisi jooke ja põnevaid tegevusi. Tavaliselt. Reede oli ses mõttes tavaline.
Seal oli üks täiesti kreisi belglane, kes tegi uskumatult häid nalju ja rääkis lugusid ja tegi ettepanekuid. Ta oli hullult tark ja huvitav inimene, kes on igasuguseid asju näinud ja teinud. Ta oli teistsugune. Aga siiski mõningase kriipisusega sealjuures. Või siis ma olen liiga palju seda neuroloogia raamatut lugenud ja juba kujutan ette erinevaid tajuhäireid. Igatahes muuhulgas ütles ta, et Murka k-ga on jõuline ja sünge. Aga Murca c-ga on lõunaeuroopalik ja lõbus. Ma pole sellele kunagi nii mõelnud.
Seal oli hästi mõnus seltskond kokkuvõttes. Inimesed olid toredad ja kõik hea. Isegi väsinu ja juba otsast kainenevana oli seltskond üleni tšill ja muhe. Nii hea on vahel võõrastele paartidele sisse sadada.



Suudlemise koha pealt olen ma nagu väike tüdruk. Täiskasvanud naised üldiselt ei arutle selliste asjade üle, kes on hea suudleja või milliseid suudlusi või 'tehnikaid' on. Üleni pisikeste plikade teema. Vaatluste ja katsetamiste põhjal võin öelda, et on olemas 3 lähenemist suudlemisele. Kaks tükki neist on põmst nagu vastanduvad koolkonnad ja see kolmas on lissalt väljaspool minu mõistmise piire, täiesti arusaamatu. Võibolla see kolmas on vahetult tuletatav piisava alkoholikogusega lissalt. Ühe stiili siseselt saab juba rääkida oskuslikkusest või mingist paremusjärjestusest. Stiilid omavahel ei ole võrreldavad. Maitse asi. Vaatlused on näidanud, et samad stiilid leiduvad riigipiiridest ja soost sõltumatult. Huvitav.

What a wicked thing to do
to make me dream of you


Täna ma alustasin päeva pärast neljatunnist ööund väikse aspiriinipoisi ja rohke veega. Siis läksin selle hullude emade ja laste karjaga jõge vaatama. Jõgi oli tõepoolest lai ja üle kallaste. Me vaatasime mitmest kohast ja igal pool oli. Selline märg ja vesi ja palju igalt poolt. Me pildistasime seda jõge mitmest kohast ja katsusime varvastega. Kaks tundi tuterdasime seal. Alles pärast seda ronisin voodisse ja magasin mitu mitu tundi. Nii hea oli.





Ahjaa, ma värvisin oma juuksed oranžiks ja üleni šef on.

Comments